REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji należy:

1.      Wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.      Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BIK PRO sp. z o.o. Hurtownia obuwia ABACI,

43-300 Bielsko-Biała, ul. 1 Maja 19.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

Reklamowany towar proszę wysłać wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu

Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi Klient.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru, pod warunkiem dostarczenia kompletu dokumentów.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Nie podlega natomiast reklamacji naturalne zużywanie się towaru.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towaru wszelkie koszty pokrywa klient.

Do pobrania formularz

 

ZWROT TOWARU

1.     Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że towar jest czysty, kompletny i nie posiada  śladów użytkowania.

 2.   Należy dołączyć dowód zakupu i poprawnie wypełniamy formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie.

 3.   Zwracany towar należy przesłać na adres BIK PRO sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 19.   

      Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

4.     Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.

 5.   Przy wymianie towaru na inny model zostaną uwzględnione różnice w cenie. Koszty wymiany towaru pokrywa klient

     Po zaakceptowaniu przez Sklep zwrotu towaru należność za towar zostanie zwrócona w terminie 14 dni na podany w formularzu reklamacyjnym rachunek. Zwrot należności dotyczy wyłącznie wartości zakupionego towaru i nie są wliczane inne poniesione koszty np. koszty przesyłek. Nie są również przyjmowane zwroty towaru za pobraniem.

Do pobrania formularz