REGULAMIN SKLEPU

Definicje

Sprzedawca: Firma BIK PRO sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. 1 Maja 19, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej w Sądzie Rejonowym w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy, NIP 5472142052, Regon 242844561

Klient: podmiot, na rzecz którego zgodnie z regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi sprzedaży.

Sklep: miejsce przeznaczone do obsługi Klientów.

Dostawa: czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę towaru określonego w zaakceptowanym przez Sprzedawcę zamówieniu.

Dni robocze: dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Towar: dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą

Sklep: sklep internetowy Sprzedawcy działający pod adresem www.abaci.pl

 

 

Rejestracja

  1. Klient przed dokonaniem zakupu winien zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności sklepu.
  2. Rejestracja jest możliwa po akceptacji niezbędnych warunków umożliwiających sprzedaż tj. zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznania się z polityką prywatności, regulaminem sklepu.
  3. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronie sklepu Internetowego www.abaci.pl
  4. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem sklepu Internetowego www.abaci.pl są: Sprzedawca oraz Klient.
  5. Umowa sprzedaży może zostać zawarta z Klientem zarejestrowanym lub nie zarejestrowanym w sklepie www.abaci.pl
  6. W celu dokonania zakupu Klient może zarejestrować się na stronie sklepu www.abaci.pl lub dokonać zakupu bez konieczności rejestracji. 
  7.  Zgłoszenie rejestracyjne winno być wypełnione zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi firmy (wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, KRS)
  8. Na podstawie zgłoszenia rejestracyjnego wystawiona zostanie faktura VAT.
  9. W przypadku zmiany danych do faktury Klient zobowiązany jest do uaktualnienia danych na swoim profilu w sklepie internetowym.
  10. Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta Klienta w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby nieuprawnione.

 

Zamówienia

  1. W celu złożenia zamówienia na towar należy zalogować się na stronie sklepu do swojego profilu, założonego przy rejestracji.
  2. Złożenie zamówienia jest możliwe również bez rejestracji na stronie www.abaci.pl
  3. Towar sprzedawany jest w opakowaniach po 12 par butów.
  4. Minimalna ilość, jaką można zakupić to jedno opakowanie, zawierające 12 par butów.
  5. Jedno opakowanie zawiera 12 par butów, jednego koloru i różnych rozmiarów.
  6. Rozmiary butów w jednym opakowaniu:

- rozmiar 36 - 1para,

- rozmiar 37 - 2pary,

- rozmiar 38 - 3pary,

- rozmiar 39 - 3pary,

- rozmiar 40 - 2pary,

- rozmiar 41 - 1 para.

  1. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu następnym po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
  2. Zamówiony towar dostarczamy firmą kurierską lub pocztą.
  3. Sprzedaż zamówionego towaru możliwa jest w formie przedpłaty.
  4. Właściciel Sklepu może odmówić zarejestrowania Klienta jeżeli zachodzą uzasadnione przypadki.
  5. Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli::

- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i         

  celem funkcjonowania Sklepu,

- Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,

- Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,

- podane przez Klienta dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co 

  do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć 

  w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail

  1. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 10-11.
  2. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

 

Ceny

  1. Ceny w sklepie podawane są w kwocie netto, w polskich złotych (PLN) i nie zawierają kosztów przesyłki.
  2. Cena jednostkowa dotyczy jednego opakowania towaru, zawierającej 12 par butów.
  3. VAT 23% doliczany będzie do końcowej wartości zamówienia.

 

Płatności

  1. Zapłata za towar następuje w formie przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  2. Dane do przelewu: BIK PRO sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. 1 Maja 19. Numer konta bankowego: 35 1140 2004 0000 3402 7921 6850.
  3. Przedpłata może być dokonana za pośrednictwem obowiązującej platformy płatniczej DotPay dostępnej na stronie www.abaci.pl lub tradycyjnym przelewem bankowym lub gotówką.
  4. Zapłata za towar możliwa jest również przy odbiorze osobistym we wskazanym przez Sprzedawcę adresie.
  5. Czas oczekiwania na wysłany przelew wynosi 5 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

 

Koszt i dostawa

  1. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Unii Europejskiej.
  2. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Kupującemu towaru bez wad.
  3. Zamówione towary są dostarczane do Klienta na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  4. Klient ma możliwość odbioru osobistego towaru, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru.
  5. Koszty dostawy Towaru są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności,  przewoźnika oraz sposobu dostawy zakupionego towaru i jego wagi.
  6. Na termin dostawy towaru składa się czas kompletowania towaru oraz czas dostawy Towaru przez przewoźnika w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  7. Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionej przesyłki.

 

Warunki odstąpienia

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji należy:

1.      Wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.      Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BIK PRO sp. z o.o. Hurtownia obuwia ABACI,

43-300 Bielsko-Biała, ul. 1 Maja 19.  

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

Reklamowany towar proszę wysłać wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu

Koszt wysyłki reklamowanego towaru ponosi Klient.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru, pod warunkiem dostarczenia kompletu dokumentów.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Nie podlega natomiast reklamacji naturalne zużywanie się towaru.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towaru wszelkie koszty pokrywa klient.

 

ZWROT TOWARU

1.     Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że towar jest czysty, kompletny i nie posiada  śladów użytkowania.

 2.   Należy dołączyć dowód zakupu i poprawnie wypełniamy formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie.

 3.   Zwracany towar należy przesłać na adres BIK PRO sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 19

      Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

      Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.

 5.   Przy wymianie towaru na inny model zostaną uwzględnione różnice w cenie. Koszty wymiany towaru pokrywa klient

     Po zaakceptowaniu przez Sklep zwrotu towaru należność za towar zostanie zwrócona w terminie 14 dni na podany w formularzu reklamacyjnym rachunek. Zwrot należności dotyczy wyłącznie wartości zakupionego towaru i nie są wliczane inne poniesione koszty np. koszty przesyłek. Nie są również przyjmowane zwroty towaru za pobraniem.

Uwagi końcowe

  1. W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy.
  2. Sklep ma prawo do zmiany regulaminu z ważnych powodów. Odnośnie umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się przepisy regulaminu obowiązującego w chwili zawarcia umowy.
  3. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  4. W szczególnych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
  5. Wszelkie spory wynikłe na tle niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.